Verkostoidu meriklusterin tärkeimpien toimijoiden kanssa

NaviGate 2020 kokoaa jälleen meriklusterin tärkeimmät toimijat Turkuun 22.-23. tammikuuta 2020. Kansainvälisten messujen keskeisiä teemoja vuonna 2018 olivat risteilijärakentaminen- ja uudistaminen, uudet ja uusiutuvat energiamuodot, rekrytointi, arktinen osaaminen, digitalisaatio ja ympäristöteknologia sekä merilogistiikka. Kahden vuoden välein järjestettävä tapahtuma pidettiin viimeksi 2018.
Alan toimijoilla on loistava tilausuus löytää kaupallisia tai tuotekehityksen kumppaneita NaviGate Matchmaking Eventin kautta.

NaviGaten 2018 järjestettiin useita asiantuntijaseminaareja jotka käsittelevät laajasti tapahtuman teemoja, esimerkiksi uusia ja uusiutuvia energiamuotoja sekä risteilijärakentamista. Alan asiantuntijakumppanit olivat mukana tekemässä ohjelmaa. Ohjelmassa oli muun muassa Team Finlandin Ostajatapahtuma, Investor -tapahtuma, Telakoiden alihankintapäivä sekä Kauppakamarin liikennepäivä.

IMG_5910

Monialainen osaaminen hyvin edustettuna messuilla

NaviGate -tapahtuma kiinnostaa meriklusterin ammattilaisia. Suurin osa messuvieraista koostuu merilogistiikan, meriteollisuuden ja alihankintateollisuuden ammattilaisista sekä alan asiakkaista (telakat, varustamot). Paikalle saapuu myös paljon koululaitosten edustajia ja opiskelijoita, viranomaisia sekä lehdistöä.

Tärkeimmät merialan osaamisalueet kattavasti esillä:

  • Rahtiliikenne (varustamot, suunnittelijat, telakat, alihankkijat, satamat, suunnittelu, palvelut)
  • Risteilyliikenne (varustamot, suunnittelijat, telakat, tutkimus, energia, turvallisuus, moottorit, ilmastointi, kalusteet, ohjausjärjestelmät, viihde-elektroniikka jne.)
  • Autolautta- ja ro-ro liikenne (logistiikkatoimijat, satamatekniikka, varustamot, telakat, alihankkijat)
  • Öljyn ja kaasun off shore –tuotanto (energiayhtiöt, teknologia, asuminen, turvallisuus)
  • Uusiutuvan energian tuotanto (energiayhtiöt, laitetoimittajat, alihankkijat, julkishallinto)
  • Viranomaiset, koulutus ja tutkimus ja muu julkinen kysyntä

Näkyvää markkinointia

NaviGate 2020 tulee näkymään laajasti niin kotimaisissa kuin ulkomaisissa medioissa. Markkinoinnin kanavia ovat alan kansainväliset verkko- ja printtijulkaisut, sosiaalinen media sekä Meriteollisuus Ry:n julkaisut. Kutsumme myös henkilökohtaisesti alan tärkeitä vaikuttajia tutustumaan tapahtumaan.

ylä

Vuonna 2018 paikalla oli 200 yritystä

Tapahtuma koostui yritysten messuosastoista sekä laadukkaasta ja ajankohtaisesta seminaariohjelmasta. Tapahtuman pääjärjestäjä oli Turun Messukeskus Oy. Yhteistyössä olivat mukana vahvasti Business Finlandin lisäksi mm. Turku Business Region, Elomatic, Meriteollisuus Ry,  Enterprise Europe Network, Meyer Turku, Royal Caribbean Cruises, SKAL, Turun kaupunki, Turun kauppakamari, Turun Satama, Naantalin Satama, Turun Yrittäjät Ry ja Wärtsilä.

Messuosastojen hinnat

Rekisteröintimaksu 250€ + alv per yritys

Pakettiosastojen hinnat:

  • 9 m² (3 x 3 m) 1 700€ + alv
  • 12 m² (4 x 3 m) 2 150€ + alv
  • 15 m² (3 x 5 m) 2 600€ + alv
  • 20 m² ( 4 x 5 m) 3 300€ + alv

Pakettiosasto sisältää: paikkavuokran, valkoiset seinät, otsalaudan tekstillä tai logolla, maton,  spottivalot 4kpl, sähkö 1kW

Osastovuokra ilman tekniikkaa 120 € per neliö + alv

 


Tutustu Messuguru-oppaaseen. Näin onnistut messuilla – oivalluksia menestykseen. Jokaisen näytteilleasettajan ”käsikirja.”

(v. 2018-2020)

 

Kysy lisää
Myyntijohtaja
Tiia Nevalainen
p. 040 743 8857
Kysy lisää
Projektijohtaja
Krista Ahonen
p. 050 5949 641
Kysy lisää
Myyntipäällikkö
Jouni Kaunisto
p. 040 532 4747